Heeft u vragen, suggesties, opmerkingen of wilt u een boeking plaatsen?

Stuur een email of bel:

Paul Chapman:

Tel     : 0031 622 95 97 16
Email : info@paulchapman.nl

of boek via het theaterbureau van Uw keuze!

vector contact us icon

De som van de volgende 3 factoren bepalen de prijs die je uiteindelijk moet betalen.

1) Gage ( dit is het Loon )

dit is incl. reistijd, tijd voor opbouwen en afbreken, repeteren en voorbereiding thuis, afschrijving instrumenten - auto etc, aankopen van instrumenten etc. maar excl. geluid, licht en reiskosten!

2) Huur van geluid en licht apparatuur per optreden.
... De kosten hiervoor zijn afhankelijk van jouw wensen!
Omdat ik speciale afspraken met verhuurbedrijven heb kunnen maken kan ik u altijd een scherpere totaalprijs offreren dan wanneer u zelf HIGH-END licht en geluid gaat inhuren.

        • Geluid tot 150 personen € 250,00
        • Geluid tot 300 personen € 375,00
        • Geluid tot 450 personen v.a. € 500,00
        • Geluid tot 600 personen v.a. € 675,00
        • Basis licht : 4 par led lampen + dmx sturing € 75,00
        • Extra Licht op aanvraag € ....
        • Hazer ( Nevel-, Rookmachine ) € 25,00
        • DJ Booth v.a. € 25,00
        • Karaoke Basisset v.a. € 50,00 per uur excl. geluid. ( min. 2 uur en uitsluitend in combinatie met de drive-in show )

3) Reiskosten € 0,50 per gereden km vanaf postcode : 5925 HD - 55

Let op! Tol, Ontheffingen, Parkeer en Veergeld etc. is ook voor rekening opdrachtgever

... km berekening ANWB Routeplanner

Hou rekening met deze 3 posten bij het vaststellen van een reëel budget.

 

    Contactinformatie

    Feestinformatie